V sredo, 12. 3. 2025, so se učenci preizkusili v ustvarjanju hrbtne poezije. To je zabavna oblika ustvarjanja pesmi, kjer iščemo naslove knjig ter knjige nanizamo eno vrh druge, tako da se njihovi naslovi povežejo v novo čim bolj smiselno besedilo. Na ta način se oblikuje pesem. Pesem je treba tudi fotografirati – sicer se ta izgubi, ko gredo knjige nazaj na polico.

Učenci so popoldne v šolski knjižnici brskali po knjižnih policah, izbirali knjige in jih postavljali v ustrezni vrstni red ter tako ustvarjali edinstvene zgodbe. V sproščenem duhu so preizkusili svojo ustvarjalnost in domišljijo. Na koncu dvourne delavnice so se posladkali s slastnimi palačinkami, ki so jih pomagali tudi sami speči.

Njihove pesmi oz. besedila so razstavljena v knjižnici. Lepo vabljeni, da si jih ogledate.

Petra Kostelec, Naja Kebe in Sara Malenšek

 

Vtisi in mnenja učencev

Na delavnici mi je bilo zelo, zelo všeč. Bilo je res zanimivo, nekaj novega. Hrbtna poezija je lepa, ampak težko jo je ustvariti. Na koncu smo se posladkali še z odličnimi palačinkami.

Tisa Štubler, 6. a

Včeraj, ko smo z naslovi knjig sestavljali pesmi, mi je bilo zelo lepo. Na začetku je bilo videti, da bo zelo enostavno, potem ko smo začeli, pa je bilo kar težko. Na koncu smo dobili zelo lepe pesmi.

Gaja Papić, 6. b

Všeč mi je bilo, da smo na drugačen, zabaven in enostaven način sestavljali pesmi in se na koncu posladkali s palačinkami.

Tina Pečarič, 6. b

Všeč mi je bilo, saj smo raziskovali knjižnico in se na koncu posladkali s palačinkami.

Anja Plut, 6. b

Na delavnici hrbtne poezije mi je bilo zelo všeč. Ustvarjanje besedil oz. pesmi s pomočjo naslovov knjig je bilo zelo zanimivo in zabavno. Šlo mi je kar dobro od rok. Všeč mi je bilo tudi, da smo lahko sami spekli palačinke.

Ajda Cesar, 7. a

Na delavnici je bilo zanimivo. Zlaganje knjig v neko zgodbo je bilo težje, kot sem pričakovala. Všeč mi je bilo, ko smo pomagale peči palačinke. Bile so zelo dobre.

Ina Movrin, 7. a

Ko smo iskali knjige, je bilo kar zabavno, ampak samo takrat, ko mi je šlo. Na koncu smo jedli dobre palačinke.

Lana Simonič, 7. a

Ko smo ustvarjali hrbtno poezijo, mi je bilo zelo lepo. Pred tem nisem niti vedela, kaj to pomeni, zdaj sem pa še sama nekaj ustvarila. Na koncu smo še pekli in jedli palačinke. Lepo sem preživela popoldan.

Hana Režek, 7. b

Všeč mi je bilo, čeprav sem proti koncu že izgubil voljo za ustvarjanje. Mislim, da nam je uspelo »napisati« kar dobre pesmi. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo jedli palačinke.

Vid Zupanič, 7. b

V sredo smo imeli delavnico, na kateri smo poskušali čim bolj smiselno sestaviti pesem s hrbtnimi stranmi knjige oz. naslovi knjig. Imeli smo se zelo lepo in se na koncu posladkali z zelo dobrimi palačinkami.

Sara Rus, 9. b

Ustvarjanje hrbtne poezije je bilo zabavno. Ugotovili smo tudi, koliko različnih knjig imamo v knjižnici. Sestavljanje takih pesmi je bilo kar težko, saj moraš najprej najti veliko knjig in te sploh niso povezane med sabo. Najboljše je bilo, ko smo na koncu jedli palačinke.

Ida Štefanič, 9. c

V šoli smo imeli delavnico, kjer smo sestavljali hrbtno poezijo. Iskali smo knjige z zanimivimi naslovi in sestavili pesem. Bilo je zabavno, saj obstaja veliko knjig z različnimi naslovi. Potrebno se je bilo kar potruditi. Na koncu smo jedli še okusne palačinke.

Anja Škof, 9. c

Orodna vrstica za dostopnost