V sredo, 21.10.2015, smo se z avtobusom odpeljali v šolo v naravi .Ko smo prišli v dom Čebelica, smo se pozdravili, pojedli in odšli v sobe. V sobah smo oblekli postelje in pospravili oblačila v omarice. V četrtek smo se najedli in odšli ven. Učitelj nam je podal navodila za lov na lisico. Ko smo rešili vse naloge, smo šli plezati po plezalni steni, preplezal sem celo steno in bilo mi je lepo.

Tadej Nemanič, 4.a

Pohod na Zaplaz

V CŠOD-ju Čebelica v Dolenji vasi smo šli na pohod na Zaplaz. Ko smo prišli na Zaplaz, so nam učitelji iz doma Čebelica razložili, kaj je to orientacija. Potem smo šli v cerkev, v kateri so nam povedali zgodbico, kako je nastala ta cerkev:

Pred davnimi časi je v Čatežu živel kmet, ki je v gozdu nabiral veje. Našel je kipec Jezusa in Marije in ga odnesel domov ter zaklenil v skrinjo. Naslednji dan se je zgodilo enako in tako se je dogajalo še kar nekaj časa. Kipec je vedno čez noč izginil iz skrinje. Nato je kmet v dno kipca vrezal križec. Naslednji dan je spet našel kipec, ki je na dnu imel križec. Kipcu je zgradil kapelico, ki je bila kmalu premajhna. Ker je kipec čudežno ozdravil njegovo ženo in druge ljudi, so k cerkvi začeli prihajati romarji. Zgradil je večjo, nato večjo in na koncu cerkev, ki stoji še danes.

V cerkvi je podoba tega kipca Jezusa in Marije. Ogledali smo si tudi vitraže in mozaike. Nato smo odšli nazaj v dom Čebelica.

Nana Kambič, 4.a

Bivakiranje

Meni je bilo najlepše v ČŠOD, ko smo šli v gozd postavljat zavetišča. Bilo mi je tudi lepo, ko smo se igrali Lov na lisico. Iskali smo pismo, na drevesih so bile obešene črke, potem smo v okvir metali kamenčke, tako smo prišli na cilj.

Nik Nemanič, 4.a

V šoli v naravi mi je bilo vse zanimivo, vendar pa mi je bilo najlepše postaviti bivake, plezanje in vse kar smo se naučili o elektriki. Pregledovanje sob mi niti ni bilo zabavno, a kljub temu mi je bilo zelo lepo in upam, da bom šel tja še kdaj. Želim si, da bi učiteljica tudi naslednje učence peljala tam in še kam drugam. Vsak učenec mora biti vedno priden, da gre lahko v CŠOD.

Žiga Matekovič, 4.a

Lov na lisico

Drugi dan popoldne smo se v CŠOD igrali LOV NA LISICO. Bilo je zelo zanimivo, ker je bilo veliko nalog. Ko je učitelj razlagal navodila, smo morali zelo dobro poslušati, da se potem ne bi izgubili. Vsem bi bilo zanimivejše, če bi lovili pravo lisico, no, vsaj mislim tako. Tudi zanimivo je to, ker si vedno moral zelo dobro gledati okoli sebe, da smo lahko najšli namig. Morali smo upoštevati znake, če smo želeli priti spet do doma ČEBELICE.

Olivera Drakulić, 4.a

Zanimivo mi je bilo, ko smo se igrali igro Lov na lisico. Med potjo smo morali reševati različne naloge. Vesel sem bil, ker sem našel veliko črk za geslo v eni nalogi. Na poti je bil tudi učitelj Drago, ki je preveril naloge. Metali smo kamenčke v okvir. Na koncu smo še morali najti pot do CŠOD-ja in hitro priti do učiteljice na cilj.

Robi Kraić, 4.a

Šola v naravi

Všeč mi je bila zabava, ki smo jo imeli zvečer. Tudi plezalna stena in bivanje v sobi. Pa še nekaj smo se naučili o planetih. Všeč mi je bilo tudi pohod, kjer smo med tem spoznali veliko stvari, celo vodovod. Pogledali smo si tudi drevo, v katerem je bilo votlo  in so govorili, da tam živi škrat Čatež. Jaz tega nisem verjel, tudi nobenega škrata Čateža ni bilo notri.

David Lukek, 4.a

Obisk gozda

Všeč mi je bilo spoznavati gozd in postavljati šotore.Največ sem se naučila o gozdu. Spoznala sem  veliko dreves, rastlin in tudi razne gozdne poti. Všeč mi je bil čist zrak in vonj rastlin. Spoznala sem tudi, katere živali živijo v gozdu in kako kopljejo svoja bivališča. Vsak gozd je drugačen. Bilo mi je zelo lepo!

Lana Sodec, 4.a

Lov na lisico

V četrtek smo imeli orientacijski tek – lov na lisico. Jaz sem bila v skupini Sršeni. V njej je bila moja prijateljica in še drugi fantje. Odšli smo drugi po vrsti. Tekli smo po cesti navzdol in so nas že čakala vprašanja. Spet po poti naprej, zdaj smo videvali samo črke. Prišli smo do učitelja, metali smo kamenje. Rešiti smo morali uganko. Potem smo morali najti pot do doma. Lisice žal nismo našli, a smo osvojili drugo mesto.

Zoja Čadonič, 4. a

Preživetje v naravi

Če se izgubiš v gozdu, si moraš narediti ali najti bivališče. Potrebuješ hrano, vodo in zakuriti moraš ogenj, da te ponoči ne zebe. Dobro je, če imaš žepni nož, vžigalnik in šotorko (šotorsko krilo), potem si lažje narediš bivališče. Včasih najdemo že oblikovano bivališče, potem ga samo malo dogradimo in je končano. Lahko preživimo noč. To vse smo se naučili v šoli v naravi v CŠOD Čebelica.

Mark Kambič, 4.a

V četrtek, po lovu na lisico,  smo plezali. Zelo  zanimivo je bilo, tudi malo  strašno . Od  spodaj zgleda kot da je nizko, v resnici  pa je visoko. Ko so vsi iz razreda  splezali, je še naša učiteljica, Marina Janjac  splezala do polovice . Če si hotel, si lahko še enkrat  plezal.

Ida Guštin, 4 . a

V petek zjutraj smo se zbudili, spakirali stvari v potovalke in odšli na telovadbo. Po telovadbi smo odšli na zajtrk. Po zajtrku smo odšli na dolgo pot po Zaplaških stezicah, se učili, koliko let imajo drevesa in čez gozd prišli na hrib, ki se imenuje Zaplaz. Tam stoji tudi velika cerkev. Nato smo odšli do doma Čebelica. Na igrišču smo pričakali avtobus. Z avtobusom smo se odpeljali na postajališče Pungart v Metliki.

Maša Lojk, 4. a

Prvi dan v CŠOD mi je bil najbolj všeč nočni pohod. Zanimiv je bil zato, ker smo svetili s svetilkami – laternami. V četrtek smo v gozdu po skupinah postavljali bivališča. Bilo je zelo zanimivo, ker smo se naučili, kaj storiti, če bi v gozdu ostali čez noč. Popoldan smo se igrali igro Lov na lisico in plezali po plezalni steni. Zvečer smo se zabavali na škratovem plesu. Vsaka soba je pripravila eno zabavno točko. V petek smo po zajtrku pospravili sobe in spakirali. Odšli smo na dolg pohod do kosila. Po kosilu smo na igrišču počakali avtobus, ki nas je odpeljal v Metliko. Zelo poučno je bilo!

Nika Ribarić, 4. a

Bivanje v šoli v naravi v domu Čebelica

Četrtek

Zbudili smo se in odšli  na zajtrk. In potem ven na plezalno steno .Ko  smo vsi plezali po plezalni steni in smo šli v jedilnico na malico.

Pa malici pa v lov na lisico. Najti smo morali zaklad .Potem pa še na igrišče in na večerjo. Po večerji pa je sledil  disko in nastop . Naša soba je predstavila ples break dance . Po plesu odšli v sobe spat. Napisati smo morali tudi dnevnik.

Potem se stuširat, umit zobe potep pa spat. Jutri nas je že čakal novi dan. Prebudili smo se, pojedli zajtrk in odšli na dolg sprehod. Po sprehodu pa na kosilo in na igrišče čakat avtobus ter nazaj domov.

Žan Muc, 4. B

V šoli v naravi mi je bilo najboljše, ko smo imeli disko. Za točko sva jaz in prijatelj imela plesno točko break dance. Po disku smo šli v sobe in se stuširali. Spat smo hodili ob desetih. Med spanjem smo imeli lučke in smo si svetili. Vsak si je kupil lučko za tri in pol evra.

Tim Stariha, 4.b

Najlepše mi je bilo, ko smo plezali po plezalni steni. Priplezala  sem do vrha. Nato smo odšli na lov na lisico. Morali smo poiskati pismo in slediti znakom. Naša skupina ni zbrala veliko točk. Nato smo imeli večerjo. Imeli smo pizzo. Po večerji smo odšli v sobe. Pisali smo dnevnike in se uredili za Škratov ples. Potem smo odšli pred modro učilnico in odštevali. Ko smo bili pri ničli, so se vrata odprla. Bilo je lepo. Imeli smo disko kroglo. Nato smo plesali, po plesu je vsaka soba predstavila svojo točko.

Eva Zupanc, 4. B

Najlepše mi je bilo, ko smo plezali po plezalni steni. Splezala sem do vrha. Ko smo nehali plezati, smo šli na lov na lisico. Moja skupina je zmagala, dobili smo največ točk. Odšli smo na kosilo. In po kosilu v sobe. Začele smo pisati dnevnik, vmes smo se oblekle. Prišli smo na sestanek. Ko smo nehali, smo odšli pred modro učilnico. Z Oli sva odštevali od deset do ena. Modra učilnica se je odprla. Začela seje zabava. Punce smo plesale. Sedli smo in začele so se točke. Use so bile lepe. Z Evo Z, Niko in Lano smo pele. Lepo škrlatno je drevo. Na koncu smo zapele in zaplesale Šmentano muho. To je bilo presenečenje za ajevce. Nato smo šli se umit in spat. Zelo mi je bilo lepo.

Vanessa Guštin, 4. b

8:20 smo šli Zjutraj ob v šolo v naravo (dom Čebelica) prišli smo 9:40. Ob 13:00 smo imeli kosilo, potem pa smo šli   pospravit stvari iz kovčka. Po eni uri smo šli v trgovinico in na igrišče. Po igrišču smo šli v sobe, potem je bil sestanek. Zvečer ob 20:00 smo šli še v zeleno učilnico  in smo se pogovarjali o zvezdah, potem pa smo šli na nočni pohod in smo opazovali zvezde na nebu. Zvečer ob 21:00 smo prišli in šli v postelje. Popoldan smo šli še do cerkve Zaplaz.

Vid Kočevar, 4. b

V sredo smo odšli v  šolo v naravi v CŠOD Čebelica v Čatež. Ko smo se pripeljali z avtobusom, smo imeli najprej malico, nato so nam dali navodila kako naj se obnašamo v domu in smo odšli v sobe. V naši sobi sem bil skupaj z  Vidom, Matijo in Adisom. Sobo smo imeli lepo urejeno, zato nam je učiteljica Živa dala deset točk.

Še isti dan smo se sprehodili do cerkve na Zaplazu, kjer smo se imeli temo orientacija. V okolici smo si poiskali različne predmete orientirje. Nato smo vstopili v cerkev in si v njej ogledali slike na kamnu mozaik in poslikano steklo vitraž.

Zraven cerkve so se pasle race in konj. Z njimi smo se pogovarjali in jih strašili. Nato smo odšli v dom Čebelica na kosilo. Napisali smo dnevnik o dogajanju v CŠOD. Povečerjali smo, se umili, oprali zobe in odšli spat. Tako je minil naš prvi dan šole v naravi.

Blaž Matjašič, 4. B

V šoli v naravi mi je ostal v spominu drugi dan, ko smo odšli v gozd in postavljali šotor, naši skupini ni uspelo zgraditi utrdbe. Nato smo odšli v zeleno učilnico, tam smo se učili o elektriki. Potem smo imeli prosti čas, katerega smo morali izkoristiti za pisanje dnevnika, pisanje zgodbe ali se pripravljati na točko za zvečer. Učiteljica nas je poklicala za kosilo. Nato smo imeli na urniku plezanje in lov na lisico. 4. b je imel najprej plezanje po plezalni steni, 4. a pa lov na lisico. Eva Zupanc in Lana Kramarič ter Vanessa Guštin so priplezale do vrha  , jaz sem preplezala do sredine in malo dlje. Nato smo imeli smo imeli lov na lisico. Naša skupina je osvojila prvo mesto. Nato smo imeli večerjo ter nato odšli v sobe , kjer smo se oblekli za v disko. Disko je trajal do 9:00 ure. Nekaj časa smo plesali , potem smo imeli plesne točke. Lisice smo plesale makareno. Zaključni ples je bil račke. Nato smo odšli spat ob 10:00.

Eva Lapanja, 4. B

Ko smo se zbudili, smo si odšli umit zobe. Nato smo pospravili sobe za ocenjevanje. Odšli smo na zajtrk. Po zajtrku nam je učiteljica Živa ocenila sobe. Kovčke in potovalke smo odnesli pred modro učilnico. Nato smo se odpravili na pohod, ki je potekal čez gozd. Prišli smo nazaj v dom Čebelica. Kosilo je bilo že skuhano, zato smo ga pojedli. Po kosilu smo izpolnili liste in odnesli kovčke ven. Avtobus smo čakali na igrišču. Avtobus je pripeljal in smo se mirno odpeljali domov.                                                                                                                                                                                                           Nika Mikešič, 4. B

V sredo smo prišli v šolo v naravi. Prvo smo spoznali učitelje. Potem je vsak otrok odnesel potovalko v svojo sobico. Odšli smo na kosilo. Imeli smo kratki odmor, nato smo stvari pospravili v omarice. Oblekli smo vzglavnike, rjuhe in navlekli posteljnino. Učiteljica živa nam je ocenila sobe. Naš skupina je dobila osem in pol točk.  Odšli smo na nočni pohod po vasi Čatež. Ko smo prišli v Dom čebelica, smo se umili in oprali zobe. Odšli smo v postelje. Učitelj Drago nam je prebral zgodbice. Naslednji dan smo morali napisat obnovo te zgodbe.

Leon Radman, 4. B

V petek me je zbudila budnica in nato po budnici so se zbudile še Lana, Valentina in Eva.

Potem sem se hitro oblekla in obula. S prijateljico sva oblečeni šli na stranišče in umit zobe. Ko sva prišli nazaj, nas je učitelj poklical na sestanek. Na sestanku nam je povedal, da si slečemo postelje in nato vse spakiramo v potovalo ali kovček.  Ko je učitelj končal z govorom, je učiteljica Živa povedala, da v sobah ne sme ostati  nič in da bo sobe ocenila. Če bi komu ocenila že pred zajtrkom, bi dobil dodatno točko. Naša soba je hitro stekla v sobo in smo začele pospravljat.  Soba je bila pospravljena tik pred zajtrkom, vendar učiteljica ni šla k nam, ampak v sobo medvedi. Potem smo bile malo užaljene in na zajtrku smo kar pozabile na to.  Za zajtrk je bil kruh z maslom in medom ter čokoladni in koruzni kosmiči. Kosmiče smo imeli lahko v navadnem in sadnem jogurtu ali pa v mleku. Po zajtrku smo šli na zelo dolg sprehod.   Ko smo prišli s pohoda, smo šli najprej na kosilo.Za kosilo je bila juha, polenta in meso. Po kosilu smo šli po kovčke in jih odnesli pred dom Čebelica. Malo smo počakali in je pripeljal avtobus. Potem nas je avtobus odpeljal nazaj na Pungart.

Tjaša Vraničar 4. b

Zbudili smo se in odšli na sestanek. Pogovarjali smo se o tem,kaj bomo delali. Potem smo odšli na zajtrk. Zelo smo bili nemirni. Učiteljicam to ni bilo všeč. Ko nas je ena od učiteljic umirila, smo odšli v sobe in se pripravili za ocenjevanje sob. Moja skupina je dobila maksimalno število točk, to je deset. Potem smo se oblekli in odšli v gozd. Tam smo se pogovarjali o preživetju v naravi. Potem smo delali šotor. Eni od skupin ni uspelo narediti šotora. Zelo so bili  razočarani. Moja skupina je naredila sončni šotor. To pomeni ,da je najbolj primeren ,ko je sonce. Potem smo odšli nazaj v dom Čebelica. Imeli smo kosilo. Po kosilu smo imeli počitek. Ko je bilo konec počitka,smo imeli večerjo. Po večerji smo se oblekli v nekaj drugega in odšli v disko in nato spat.

Lana Stopar, 4. B

3. dan, petek:

Zjutraj smo se zbudili in smo šli na sestanek ko je bilo konec sestanka, smo šli na zajtrk in potem smo se šli spakirati in prišla je učiteljica Živa. Prišla je oceniti sobe in katere sobe je učiteljica pregledala, smo lahko kovčke odnesli pred zeleno učilnico in potem smo se obuli in odšli v gozd. Pogovarjali smo se in učiteljica nam je dala čas da si pojemo in spijemo, ko smo si pojedli in popili smo odšli v dom Čebelica. Tam smo vzeli kovčke in odšli na igrišče se igrat. Prispel je avtobus in smo odšli usesti se nanj. Gospa Živa, Rado in Drago so nas veliko naučili in veliko novih stvari smo spoznali.

Valentina Radoš, 4. b

V šoli v naravi mi je bilo najlepše, ko smo v zeleni učilnici delali električni krog.

Učitelj Drago je naredil električni mlinček. Šli smo tudi na nočni pohod. Na nebu smo opazovali zvezde. Videli smo Mali voz, Veliki voz in zvezdo Severnico.

Zvečer smo pisali dnevnike, kaj smo vsak dan počeli:obisk cerkve Zaplaz, plezanje po plezalni steni, lov na lisico,…Najbolj mi je bila všeč zgodba o kipcu, ki nam jo je povedala učiteljica Živa. Povedala nam je tudi, kako so verniki plazili po kolenih en kilometer in pol po makadamski cesti do cerkve Zaplaz.

Zadnji večer smo imeli disco večer. Leon in Tim sta plesala break dance. Bila sta zelo dobra. Drugi dan smo šli po zajtrku na pohod dolg 8 kilometrov, večinoma po gozdu. Po zasluženem kosilu smo se počasi odpravili proti avtobusu, ki nas je odpeljal domov v Metliko. V šoli v naravi v domu Čebelica mi je bilo zelo lepo, le škoda, ker nismo bili več dni.

Jan Kostelec, 4. B

V petek zjutraj sem se zbudila z budnico in imeli smo sestanek. Na sestanku so povedali, da se moramo najprej obleči, umiti nato sleči postelje in potem še vse ostale obleke in hlače pospraviti iz omaric dati v potovalko. Posteljnino smo zložili  in dali na dno potovalke. Časa smo imeli 20:00 minut. Hitro smo še pomeli in šli na malico. Po malici je učiteljica razdelila priznanja LOV NA LISICO in ocenjevanje v SOBAH. Soba LISIČKE, v kateri smo bile jaz, Tjaša,Eva Lapanja in Valentina, je zmagala. Potem je še razdelila priznanja LOV NA LISICO, v kateri smo bili Vanesa, Vid, Eva Lapanja, Leon in jaz. Bili smo veseli. Potem smo se oblekli in odšli na dolg pohod. Na pohodu  mi je bilo lepo. Ko smo prišli v dom smo šli na hodnik. Na hodniku smo imeli vse potovalke. Odšli smo na igrišče čakat avtobus. Avtobus se je hitro pripeljal in smo odšli domov. Na avtobusno postajo smo prišli petnajst do štirih. Bilo mi je lepo.

Lana Kramarič, 4. b

V šoli naravi sem spoznal veliko stvari o vasi Čatež. Videli smo veliko tablo z zemljevidom s sliko iz balona, pot po kateri so hodili po golih kolenih do cerkve ter prostor na katerem so slavili pisatelja, ki je napisal zgodbo: Kdo je sešil Vidku srajčico.

Nato smo šli h kosilu in spoznali nekaj o orientaciji. Najboljša naprava za orientacijo je KOMPAS. Šli smo na nočni sprehod, na sprehodu smo ugotovili, da so zvezde mala sonca. Dan in noč nastaneta zato, ker se Zemlja vrti okoli svoje osi. Prižgali smo petrolejke in z njimi odšli na sprehod po Čatežu in Dolenji vasi. Bilo je lepo in nas je bilo strah. Naslednji dan so zjutraj najprej ocenjevali sobe. Šli smo plezat. Bilo je razburljivo. Šel sem 3. in sem priplezal do vrha. Ko so vsi prišli s plezalne stene, smo šli v gozd. V gozdu smo izdelali bivak. Potrebovali smo: kamen(kladivo), šotorsko krilo, palice(klin). Za preživetje v naravi potrebujemo ponjavo, pribor za kurjenje, hrano in vodo ter vrv.

Žan Žlogar, 4. c

Učenci četrtih razredov smo za tri dni odšli v šolo v naravi v dom ČEBELICA na Čatež pri Trebnjem. Komaj sem čakal na dogodivščine, o katerih so mi pripovedovali prijatelji iz višjih razredov. Res smo počeli veliko stvari: sprehajali smo se po bližnji okolici, gradili bivake, spoznavali elektriko, imeli nočni pohod s petrolejkami ter se zabavali na disko večeru. Najbolj všeč pa mi je bilo plezanje po plezalni steni. Ko sem jo pogledal od spodaj, se mi je zdela zelo visoka, ampak vseeno sem si želel splezati do vrha. Zelo sem bil vesel, ker mi je uspelo.

V šoli naravi mi je bilo zelo všeč, ker sem spoznal nekaj novih veščin, se pri tem na zabaven način učil ter se hkrati družil s sošolci.